#EUface

Priložnost 22.3.2017 11:42

Lidl išče inovativne rešitve na področju komuniciranja

Podjetje Lidl v sodelovanju s Slovenskim društvom za odnose z javnostmi pripravlja študentski natečaj Inkubator priložnosti za mlade. K sodelovanju vabijo vse mlade komunikatorje, ki imajo inovativno idejo za zastavljen izziv podjetja Lidl Slovenija - kako privabiti čim več študentske populacije v trgovine Lidl po Sloveniji.

Študentje iz vse Slovenije lahko posamezno, v dvojicah ali v skupini treh sodelujejo v natečaju in predstavijo svoje inovativne rešitve na področju komuniciranja. Natečaj poteka v okviru jubilejne 20. Slovenske konference o odnosih z javnostmi (SKOJ), ki bo 20. in 21. aprila potekala v Portorožu.

Organizatorji zainteresirane študente vabijo, da pripravijo inovativen komunikacijski načrt, ki bo z zanimivimi aktivnostmi odgovoril na omenjeno zastavljeno nalogo Lidla Slovenije.

Sodelujoči imajo pri izbiri aktivnosti, komunikacijskih kanalov in načinu izvedbe komunikacijskega načrta popolnoma proste roke. Uporabijo lahko različne komunikacijske kanale, kot so spletni in tiskani mediji, dogodki, sponzorstva, video, aplikacije, še ne izkoriščeni kanali itd.

Čas za sodelovanje v natečaju se izteče 28. marca 2017, svojo prijavo pa lahko študentje oddajo na spletni strani Slovenskega društva za odnose z javnostmi. O nagrajencih bo odločala strokovna žirija.

Prijava je brezplačna, vsebovati pa mora prijavnico članov ekipe, kratek opis rešitve in celoten opis rešitve. Več informacij je na voljo na povezavi http://www.piar.si/nagrade/studentski-natecaj-inkubator-priloznosti-2017/.